Sabtu, 21 Februari 2009

Tag dari Ayu..Aymy with love.

Terlebih dulu tima kasih Ayu..ini tag pertama yang aku dapat sejak baru 2 bulan buat blog ini.ermmmm tag ni minta pi ke File/folder no 6... then ke gambar yg ke-6... Citerkan sket pasal gambar tue...ooooo....
:Rules::

Go to your photos folder in your computer.
Go to the 6th folder of photos.
Go to the 6th picture in that folder.
Put the picture on your blog and description of it.
Invite six friends to join the challenge.
Link them in your blog and let them know they have been challenged

penin aku nih sebab banyak giler folder dalam pc aku nih..sat2 nk tengok sat...

Ahhhhh....gambar ini adalah gambar semasa lab eny buat jamuan hari raya tahun lepas. Paling kiri adalah Abu Bakar, staff kontrak kat MARDI ni. Kemudian perempuan manis ditengah-tengah namenyer Maizatul. Die ni under Dr. Shukri, my lab mate. Yang paling kanan pegawai ayu dan manis, Mirfat namenye. Semasa jamuan ni aku masak mee kari. Ramai la yg datang open lab kami nih, ader la dekat 80 orang. Alhamdulillah makanan semuanyer habis sebab makanan sedap-sedap belaka, antaranyer mee kari aku..hehehe perasan la plak.

Nk bagi plak kat:

Kak Fiza
Kak Hana
Kak Azita
Kak Jun
Kak Ina
Laman Home sweet home (sori la kak..name x ingat la..heh)

3 ulasan:

  1. datang nak nengok kije apa eny bagi! igtkan cuci lantai! sib baik tag! hehehehee... tapi masih byk tag yg belum ku langsaikan! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... ppon mekacih la yer! laman home sweet home tuh nama dier k.ummi!

    BalasPadam
  2. Mirfat tu ialah anak arwah kawan baik saya.

    BalasPadam
  3. mirfat kt ne sekarang?kawan sekolah dulu...

    BalasPadam